Skip to main content

Hallo allemaal, ik heb nu hetzelfde probleem met de e-mail. Ik heb het account moeten opzeggen en ik wil mijn e-mail adres wel behouden. Mijn vraag is ook kan dit ook aan het mobiel account gekoppeld worden? Ik heb geen zin om alles over te zetten naar een andere e-mail adresĀ 

*Admin: afgesplitst van originele topic

HoiĀ @edonwheels1970. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt.Ā Tijdens het opzeggen van hetĀ abonnement kan je het wijzigen naar e-mailĀ only abonnement. Op deze manier kan je jouw e-mail adressen behouden. De kosten van een e-mail onlyĀ abonnement zijn ā‚¬7,50 per maand. Als je niet aangeeft dat je jouw e-mailadressen wil behoudenĀ blijft hetĀ 6 maanden gratis actief na opzegging thuis abonnement.Ā Ā Als deze 6 maanden voorbij dan worden jouw e-mailadressen met inhoud volledig opgeheven en komt het e-mail adres op reservering te staan voor 3 maanden.

Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik voor je uitzoeken of het alsnog mogelijk is om jouw e-mail adressen te koppelen aan een e-mail only abonnement. Het is helaas niet mogelijk om het te koppelen aan jouw mobiele abonnement.Ā 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord en/of dat je het via een andere weg hebt geregeld. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, laat dan een berichtje achter in dit topic.Ā šŸ˜Š


Ja ik weet genoegĀ