Skip to main content

er is vannacht onderhoud uitgevoerd door KPN voor webmail, nu ben ik een aantal belangrijke berichten kwijt hoe kan dit?

Wat is jouw domein(-naam) ? (bijv. "@hetnet.nl” of “@planet.nl”) Is er een duidelijk patroon van die verdwenen emails ? Kwamen deze emails allemaal van één domein / emailadres ? Kwamen deze emails op een bepaalde dag in het verleden binnen ? Gebruik je POP of IMAP ?

 

Heb even de webmail geprobeerd maar ik had geen problemen. Bovendien gebruik ik POP en ik heb een kopie van alle emails in mijn emailprogramma op mijn laptop. Dit soort situaties maakt duidelijk dat POP toch zo zijn voordelen heeft.


kennelijk zijn er geen mensen van KPN op deze forum….waarom niet?


Hoi @Seatec

Welkom op het KPN Forum. Erg vervelend dat je mails mist. Een directe verklaring heb ik daar helaas niet voor, een verband met eerder onderhoud zie ik niet direct.

Het KPN Forum is de plaats waar KPN gebruikers elkaar kunnen helpen. Ga dus gerust in op het hulpaanbod van @Willy22. Er zijn ook KPN medewerkers actief op het forum (moderators zoals ik), wij zorgen ervoor dat één en ander in goede banen wordt geleid en kunnen ondersteunen met zaken waarbij andere gebruikers niet kunnen helpen. 


Reageer