Skip to main content

Sinds ca. 2 weken verwijderen geopende emailberichten uit mijn kpnmail-inbox. Ik kan ze nog wel opzoeken via de zoekfunctie, maar dan moet ik voor mezelf alle geopende mail opschrijven of onthouden. Ik heb verder geen instellingen aangepast. Het probleem doet zich voor op de laptop en telefoon.

 

Wie weet het antwoord en kan mij hiermee helpen, want handig is het op dit moment en deze manier niet.

Hallo @Loes80 

 

Hoe bekijk je die mail, met een mail programma of via webmail?

Indien mail programma, welke gebruik je?

Zie je ze nog wel als je via webmail inlogt?


Hoi GeSp,

 

Ik open de mail gewoon via internet, op de laptop en ook op mijn telefoon. Zolang ik de mailtjes niet open, blijven ze zichtbaar. Zodra ik ze geopend heb en weer sluit, dan zie ik ze gewoon verdwijnen...


Hoi @Loes80 

 

Het lijkt dan op de functie die b.v. in outlook zit, alleen ongelezen berichten tonen omdat de berichten ook niet echt verdwijnen aangezien je ze nog wel via de zoekfunctie kan terugvinden..

In webmail is er echter helemaal geen optie om dat in te stellen, wat er dan wel aan de hand is zou ik ook niet weten.

Hopelijk kan een KPN medewerker/moderator daar verder naar kijken en het verhelpen, vul dan vast je forum profiel in (inclusief e-mailadres waar het over gaat) zodat ze er direct mee aan de slag kunnen als jouw topic aan de beurt is.


Dank je wel, GeSp. Ik heb mijn profiel ingevuld


Hi @Loes80, goed om te zien dat @GeSp al toegesneld is. Ik lees dat jouw mails verdwijnen terwijl je ze via de zoekfunctie wel kunt vinden. Dat is gek, ik denk ook graag met je mee.

Dit speelt dus zowel op jouw laptop als telefoon, begrijp ik. Kan je preciezer vertellen hoe je jouw mail precies opent? Ga je elke keer naar de website van Webmail of open je je mail op een andere manier? Welke internetbrowser gebruik je? En als je tijdelijk een andere internetbrowser probeert (denk aan Google Chrome of Mozilla Firefox), wat gebeurt er dan?