Skip to main content
Beantwoord

E-mail bij KPN geblokkeerd, kan dit ongedaan gemaakt worden?

  • 4 August 2024
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

ik heb nog een emailaccount tot 3 mei 2025 lopen bij kpn maar ik kreeg poosje terug bericht dat dit geblokkeerd was ivm met derden… er staan belangrijke dingen op mijn mail en ik zou er graag weer  in kunnen.   waarsch ben ik het zelf geweest die probeerde weer mijn mail in te komen vandaar dat ze daar derden mee bedoelen.     het moet toch weer mogelijk zijn om er gebruik van te maken anders heb ik een probleem…..hoe kan dit opgelost worden??     ik heb wel een gmailadres nu   **************

 

ik hoor er van

 

Admin: aangepast ivm privacy.

 

Hallo @Toon van den Berge 

 

Je hebt een mail only abonnement?

Zo ja, heb je die ook gekoppeld aan je KPN ID? Anders moet je dat eerst doen.

Als het abonnement gekoppeld is dan kan je via https://email.kpn.com inloggen met je KPN ID en daar het wachtwoord van je mailaccount opnieuw instellen.
Daarna zou je weer moeten kunnen inloggen op je mailaccount.

 

Haal je mailadres weg uit je post, dit is een openbaar forum.
Je kan hem tot 1 uur na plaatsing nog bewerken via de 3 puntjes rechts onderin.


Heb je een sceenshot van die mail, met je =eigen gegevens weggegumd?
Het kán zijn dat het een nep-mail is van scammers. Die krijg ik soms ook we eens.
 

Zelf soms van de systeembeheer-afdeling van mijn eigen site/server.  Ik heb nooit geweten dat ik die afdeling had .. 😆


@Toon van den Berge 

Heb je dat bericht nog ? Zo ja, wat was dan de afzender ? Was dat van xxxx@kpn.com ? Dan is het een legitieme email. In elk geval kun je bellen met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ).


Als je een mail krijgt van KPN omdat je internet en/of mailaccount geblokkeerd is, geven ze in de regel ook aan wat je moet doen als je intern je probleem op hebt kunnen lossen, zodat KPN weet dat ze e.e.a. weer vrij kunnen geven @Toon van den Berge 


Hoi @Toon van den Berge, de anderen hebben je zo te zien al op weg geholpen. Het kan zoals zij noemen inderdaad een phishing poging zijn. Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen, want we zien niet wat jij ziet. Kan je de gestelde vragen beantwoorden zodat we met je mee kunnen denken?


Reageer