Skip to main content
Antwoord

E-mail: contacten

• December 19, 2019
  • 5 reacties
  • 91 keer bekeken

Ingridroggeveen
Nieuwkomer

Als ik contacten open krijg ik 2 rijen met beginletters , en vervolgens niets, op welke letter ik ook druk er komt geen contact te voorschijn. Boven staat wel dat er 318 zijn.. hoe kan ik mijn contacten zien en bewerken

Beste antwoord door RBxx

Dag @Ingridroggeveen, ziet het er bij jou soms zo uit? Zo ja, klik dan eens op het dubbele pijltje linksonder (hier rood gemarkeerd), hopelijk ziet het er daarna wel zo uit als mijn eerste plaatje. Dan was een deel van het scherm “dicht geklapt".

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 19, 2019

Hallo @Ingridroggeveen, ik neem aan dat je het hebt over de (nieuwe) webmail?

Op het overzicht zie je meerdere regels, waarin je contacten kunnen staan.

1. Contacten
  2. Bestaande contacten
  3. Verzamelde adressen.

Heb je op alle drie de regels “geklikt”?

Ingridroggeveen
Nieuwkomer

Het kopje bestaande contacten  staat er niet....

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 19, 2019

Dag @Ingridroggeveen, ziet het er bij jou soms zo uit? Zo ja, klik dan eens op het dubbele pijltje linksonder (hier rood gemarkeerd), hopelijk ziet het er daarna wel zo uit als mijn eerste plaatje. Dan was een deel van het scherm “dicht geklapt".

Ingridroggeveen
Nieuwkomer

Ja....nu doet hij het, bedankt!!!!

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • December 20, 2019

@Ingridroggeveen, welkom op het Forum!

Ik zie dat je inmiddels al jouw antwoord hebt gevonden, hartstikke fijn! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan weet je ons te vinden :smile: