Skip to main content

Hallo,

Ik wil een email account doorsturen naar Hotmail. Ik heb de bovenstaande aanwijzigen gevolgd maar zonder resultaat. Mogelijk dat dit al enige tijd is gewijzigd. Kunt mij helpen met de stappen die door gevoerd.moeten worden

Dank

Hallo @denop, sinds de invoering van de nieuwe Webmail in de afgelopen maanden ziet dat er inderdaad iets anders uit. 

Inloggen op Webmail blijft, dan kiezen voor Instellingen (1) → E-mail (2) , dan mailadres invullen (3). Zet eerst de “schakelaar” aan. Afsluiten met “Wijzigingen doorvoeren”

De optie “Een kopie van het bericht opslaan” moet je zelf bepalen of dat gewenst is.


@ecopoen Is het gelukt met de tip van RBxx? 


Hallo @denop , je kunt binnen Hotmail ook instellen dat deze de mail ophaalt bij KPN.


Helaas is het niet mogelijk om naar meerdere adressen door te sturen. Facturen van KPN moeten bijvoorbeeld ook terecht komen bij de administratie. Is dat wel mogelijk?


Hallo @GerritJdePater , bovenstaande instelling is bedoeld om alle binnenkomende mail door te sturen. Wil je dan al jouw mailtjes doorsturen naar de administratie? Lijkt me niet toch….?

Je kan beter een “filter regel” aanmaken via Instellingen → E-mail → Filter Regels

 


Geweldig Ruud, dank je wel!

 

Hallo @GerritJdePater , bovenstaande instelling is bedoeld om alle binnenkomende mail door te sturen. Wil je dan al jouw mailtjes doorsturen naar de administratie? Lijkt me niet toch….?

Je kan beter een “filter regel” aanmaken via Instellingen → E-mail → Filter Regels

 

 


Ik wil mijn e-mail doorsturen naar het gmail account van mijn dochter, zodat ik niets vergeet. Ingesteld via webmail, maar nu krijg ik de e-mail zelf niet meer binnen...Iemand een idee?


Hallo @HemkeH , gebruik je daarvoor de optie “Automatisch doorsturen”?

Zet dan wel een vinkje bij “Een kopie van het bericht opslaan” !

 


Jawel, maar dan moet ik de berichten in webmail bekijken. Ik krijg ze niet meer in Outlook binnen


Dat laatste zou wel moeten @HemkeH .

Ik doe niet anders. Ik stuur mijn mail door naar een andere mailbox én ontvang ze ook in Outlook uit deze mailbox. Je hebt wel het vinkje “Een kopie van het bericht opslaan” aan staan?


Ja, dat heb ik gedaan. Bedankt voor het meedenken, ik ga nog even wat testen