Skip to main content

Goedemorgen,

 

Gisteren 14 juli lag mijn email eruit. Aangezien ik deze zakelijk gebruik een groot probleem. Na alles te hebben geprobeerd uiteindelijk besloten om het wachtwoord te wijzigen en ja hoor email werkte weer.

Tot mijn grote verbazing trof ik daarna een mail van KPN directeur Jorg Kramer aan waarin werd gemeld dat mijn emailaccount was geblokkeerd vanwege veiligheidsredenen en dat ik mijn wachtwoord moest wijzigen. Hoe kun je het verzinnen?! Eerst de mail blokkeren en daarna de oplossing per mail sturen, die niet gelezen kan worden omdat deze geblokkeerd is. Mijn advies is neem eerder contact op met de klant alvorens de email te blokkeren

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @CBW, welkom op het Forum!

Dat lijkt mij inderdaad ook niet de juiste volgorde.. Het is sowieso handig om eens in de zoveel tijd je wachtwoord te wijzigen, maar het is wel frappant dat je deze mailt krijgt nadat je hem net gewijzigd hebt! Misschien toeval, of misschien zat er iets achter en werd vanuit KPN mail geconstateerd dat je mail werd gebruikt.. Van welk e-mailadres kreeg je deze mail trouwens? Als er namelijk een link in staat, dan moet je hier niet op klikken want dan kan het net zo goed een valse e-mail zijn.

In ieder geval bedankt voor het doorgeven! Laten we er vanuit gaan dat dit eenmalig en ongelukkig was.


Kwam er vandaag achter dat mijn email was geblokkeerd. Kon dit na lang zoeken oplossen en trof toen een mail aan van KPN waarin stond dat mijn email-adres was geblokkeerd en hoe ik dit kon oplossen. Wel handig van KPN. Het aan mijn account gekoppeld (prepaid)nummer gebruik ik op een toestel waarmee ik enkel kan bellen. Nu dit ook maar aangepast naar een ander tel.nr., maar dit verdient niet de schoonheidsprijs.