Skip to main content

Beste,

 

Mijn kpnmail heb ik al zo’n tien jaar. Met deze mail heb ik vele accounts gemaakt zoals mijn apple id account. Nu vermoed ik dat mijn mail is gehackt en dat mijn wachtwoord is veranderd want ik kom er niet meer in.

De alternatieve opties om mijn wachtwoord te wijzigen gelden ook niet voor mij omdat mijn mail niet is gekoppeld aan een kpn ID of klantnummer.

Is er een manier om mijn account terug te krijgen? Dit is van belang omdat ik veel accounts van andere platforms heb op deze mail.

Met het account waar ik nu deze vraag mee stel is via mijn kpnmail account waar ik niet in kom. Als u mij wilt contacteren is mijn andere mail: *********@gmail.com. 

Alvast bedankt!

met vriendelijke groet, 

Cleo H

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi Cleo, welkom op het forum! Geen zorgen, dit is te herstellen.

Ik heb gekeken naar het mailadres, en deze hoort bij een actief vast abonnement. Dat betekent dat er ook een klantnummer is. En ik zie dat dit klantnummer gekoppeld is aan een KPN ID. En wel een KPN ID met een ander inlog e-mailadres dan de jouwe. Wellicht het mailadres van iemand anders uit je gezin/huis.

Dat betekent dat er met dát KPN ID ingelogd kan worden op de beheeromgeving email.kpn.com. Vervolgens kan daar het wachtwoord worden aangepast van jouw mailadres.

 

En, omdat je nu de notificaties van dit antwoord niet ontvangt heb ik ook even een berichtje gestuurd naar je alternatieve adres 

Edit: Cleo heeft in antwoord op de e-mail laten weten dat het gelukt is het wachtwoord te wijzigen.