Skip to main content

Goedendag. Sinds gisteren krijg ik melding dat wachtwoord niet meer correct is van de email. Zowel mobiel, vast en ook in webmail, zonder dat ik iets veranderd heb. Wellicht een hack. 

Nu wil ik mijn email wachtwoord aanpassen, maar dan zegt het systeem dat ik via email een link ontvang om ww te wijzigen, maar dat is nou juist het probleem dat ik daar niet meer inkom. 

Via de kpn ID app kom ik ook nergens.

Graag oplossing voor dit probleem.

Hartelijk dank. 

Hoi @Edwinvank 
Lastig is het dan inderdaad.
Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 

ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zon- en feestdagen gesloten


Hoi @Edwinvank, welkom op ons forum!
Ben je er met mijn collega's nog uitgekomen?

Je wachtwoord kun je wijzigen via  Email.kpn.com. Je logt daar in met je KPN Account. Je KPN Account heeft een ander wachtwoord dan je E-mail account.

Als je bij beiden niet meer kunt inloggen kun je een nieuw KPN account aanmaken, daar je thuis abonnement aan koppelen en vervolgens inloggen op Email.kpn.com om weer bij je mail te kunnen.


@Thomas, Wanneer komt er functionaliteit dat je als gebruiker van het emailaccount zelf jouw wachtwoord kunt wijzigen i.p.v. daarvoor afhankelijk te zijn van de contractant die (als het goed is) als enige de login van de KPN ID weet en dus kan inloggen op email.kpn.com?

 


Heb ik helaas nog geen nieuws over @wjb 


Allen dank voor het meedenken. 

Probleem schijnt te zijn dat ik nu in het buitenland (Pakistan) zit voor zaken.

Heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen om ww te veranderen, maar kreeg gelijk weer een reactie dat "derden toegang hebben tot het email account en uit voorzorg het account wederom geblokkeerd is"

Dit is toch vreemd?

Kan ww blijven veranderen, maar zolang ik hier zit zal ik dezelfde melding blijven krijgen.

Voorheen nooit last van gehad. Ben iedere 2 maanden op reis en dit is de eerste keer dat ik dit meemaak. Vooral voor het thuisfront zeer vervelend.

Oplossingen zijn zeer welkom..

Vriendelijke groet

Edwin 


Hoi @Edwinvank, dat verklaart wel het een en ander inderdaad.

Ik heb er helaas niet echt een oplossing voor maar bij het veelvuldig wisselen van IP adres of “ineens”vanuit een heel ander land mailen kan leiden tot een blokkade. Zie ook het onderstaande topic:

 


Hallo Thomas.

Dank voor je antwoord. 

Ben weer in NL en direct ww weer aangepast en sindsdien geen melding meer gekregen.

Zoals ik zei reis ik al heel lang en is dit de eerste keer dat ik het mee maak.

Blijf het toch vreemd vinden want dit betekent dat ik mijn email volgende keer moet afsluiten voordat ik op reis ga anders blijf ik dit probleem houden.

Anyway, voor dit moment is probleem even opgelost.