Hallo, voorheen had ik bij hetnet 2 apparte mailboxen maar kan die niet bij mijn KPNID toevoegen. Weet hier iemand een oplossing voor. In het verleden kon ik via webmail hetnet aankiezen en mijn gebruikers aanpassen.
Hallo, voorheen had ik bij hetnet 2 apparte mailboxen maar kan die niet bij mijn KPNID toevoegen. Weet hier iemand een oplossing voor. In het verleden kon ik via webmail hetnet aankiezen en mijn gebruikers aanpassen.
Hoi
Het goede nieuws is dat de e-mailadressen van hetnet nog gewoon bestaan. Heb je jouw abonnement gekoppeld aan een KPN ID? Als je het abonnement koppelt kun je jouw abonnement verder via de MijnKPN beheren en ook gemakkelijk het wachtwoord wijzigen.
Koppelen gaat als volgt:
Vervolgens kun je in de MijnKPN omgeving e-mailboxen toevoegen en verwijderen. Om je bestaande e-mailbox te beheren kun je vervolgens inloggen op https://email.kpn.com met je KPN ID. Daar kun je het wachtwoord wijzigen en aliassen toevoegen en verwijderen.
Goedemorgen
Hierboven heeft Noordzee al aardig wat uitleg gegeven. Het is echter wel zo dat je hetnet accounts alleen nog als alias kan toevoegen, en niet als hoofd e-mailadres. Daarnaast ben ik benieuwd of de e-mailadressen nog bestaan, en dan onder een ander klantnummer vallen misschien?
Ik hoor graag of het je gelukt is via MijnKPN, en anders wat ik voor je kan betekenen (bijvoorbeeld verplaatsen van mailboxen of mailadressen)!
Goedemorgen, ik heb mijn hetnet mail aan mijn kpnid gekoppeld en kan inderdaad nieuwe mailadressen aanmaken, maar ik kan mijn oude kpnmail.nl niet toevoegen (is in gebruik). Via webmail kan ik de oude mailadressen ook niet bereiken.
Goedemorgen, ik heb mijn forumprofiel aangepast, ik hoop voldoende gegevens verstrekt hebben.
Ja Toppie, ik kan ze in mijnkpn nu weer aanpassen…..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.