Skip to main content
Beantwoord

E-mail: Inbox leeg op e-mail van vandaag en gisteren na

• 30 januari 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

de vraag is Wat is er aan de hand?  Hier online in de webmailbox is de mail ook verdwenen. 

De map 'verzonden’is hier obline nog wel gewoon vol. Op de PC is ook alle actuele verzonden post verdwenen dwz alles tot oktober 2024.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@PHooghiemstra, dat zou niet zomaar moeten gebeuren inderdaad. Zijn alle berichten uit alle mappen weg? Dat het ook in de webmail is doet vermoeden dat het niet een instelling in je mailprogramma is. Staan de berichten niet in de verwijderde items of een andere (archief) map?

Bekijk origineel

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15912 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hoi ​@PHooghiemstra, dat zou niet zomaar moeten gebeuren inderdaad. Zijn alle berichten uit alle mappen weg? Dat het ook in de webmail is doet vermoeden dat het niet een instelling in je mailprogramma is. Staan de berichten niet in de verwijderde items of een andere (archief) map?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 februari 2025

Hallo Jasper Nee, niet uit alle mappen . Alleen de INbox en wel allen ouder dan 2 weken. 

En nee de map staat niet ingesteld voor welke 'autoarchiveren regel’ dan ook.

Sterker nog de map staat op NIET archiveren. 

De map ‘verwijderde items’ heb ik niet in deze account. Ja, ik vind dat ook vreemd. De bestanden die ik verwijder komen in de ‘trash’ map.  Dat is natuurlijk het zelfde maar waarom is dat opeens in het Engels?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 15912 reacties
  • 18 februari 2025

Dat is gek ja, niet alles staat in het Engels ook? Staan er mogelijk mappen verborgen? Het kan zijn dat de mail daarin verstopt zit.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 februari 2025

Bedankt, ik kijk daar later naar. Met groet.

Reageer