Skip to main content

Al een maand heb ik problemen om mijn telfort email op mijn nieuwe mobiel oneplus Nord in te stellen. In het begin werkte alles redelijk tot goed. Verschillende keren contact gehad met Telfort maar nog steeds niet gelukt. Krijg steeds verschillende meldingen zoals uw berichten worden gedownload en vervolgens gebeurt er niets. Ook niet via IMAP of pop instructie, na het wijzigen van het email wachtwoord, account instellingen op de telefoon etc. Ik weet nu niet meer wat ik kan doen. Kan iemand mij helpen? 

Hoi @Nakino, welkom bij ons op het forum. De e-mailinstellingen op jouw telefoon werken niet echt mee begrijp ik. Als je de e-mail probeert te openen op een ander apparaat of in de Webmail, werkt het dan wel? Als je daar wel in kunt loggen zonder iets aan te passen, weten we dat het wachtwoord klopt, dan is het een andere instelling die het niet doet, 

Heb je de instellingen op deze pagina hiervoor gevolgd: E-mail - Handmatig Instellen?


Hoi @Nakino, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt om de mail in te stellen?