Skip to main content

Hallo,

Tijdens het installatieproces van mijn nieuwe computer heb ik

mijn e-mail adres verwijderd en zit dus zonder e-mail. zowel op mij

computer als op mijn iPhone.

Ik kan het niet gewoon opnieuw invoeren.

Het lijkt alsof dat geblokkeerd is.

Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

De helpdesk heb ik “nog” niet kunnen bereiken

Hallo @Ed55 

 

Waar heb je het email adres verwijderd, alleen van de oude computer en je iPhone of via je KPN ID bij je email accounts?

Indien het laatste dan wordt het voor een aantal maanden gereserveerd zodat niemand het gelijk daarna kan registreren.
Je kan het eerder vrij laten geven door te bellen met de klantenservice op 0800-0402 (tussen 08:00 - 18:00) of door je forumprofiel in te vullen en te wachten tot een KPN medewerker/moderator op je topic reageert en het email adres kan vrijgeven.


Hallo @Ed55 je moet in ieder geval via de webmail je mail af kunnen handelen volgens onderstaande link:

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp


Hallo mensen,

Vast bedankt voor deze nuttige info!

Gelukkig dat ik via webmail niet helemaal zonder zit.

 


Hoi @Ed55, goed om te zien dat je hier al op weg geholpen bent! Ook goed om te lezen dat alles wel werkt via Webmail. Dat betekent in ieder geval dat jouw e-mailadres nog werkt.

Ben je intussen verder gekomen met het instellen van je mail op je computer en iPhone? Zo niet, laat dan vooral weten waar je op vastloopt en wat er gebeurt. Dat maakt het makkelijker om met je mee te denken.


Hallo Alexandra,

Ik heb via KPN ID een nieuw wachtwoord ingevoerd en mail werkt weer op mijn iPhone. Nu probeer ik mijn accountgegevens in te voeren op mijn nieuwe Mac met diezelfde gegevens, maar krijg steeds de melding dat gebruikersnaam (e-mail adres) en wachtwoord NIET overeenkomen.En daar houdt mijn kennis op, dus,….HELP!!!


Hallo @Ed55 

 

Gebruik je misschien ‘vreemde’ tekens in dat wachtwoord, dat gaat wel eens fout in dat invoerveld voor het wachtwoord.

Je kan het wachtwoord dan eerst intypen in kladblok en het daarna via kopiëren en plakken in het wachtwoordveld zetten, dat werkt vrijwel altijd.


@Ed55 Ik hoop dat je verder gekomen bent met het advies van @GeSp hierboven. Anders kan je ook met onze klantenservice bellen via het gratis nummer 0800-0402. Mijn collega's daar hebben de mogelijkheid om van afstand met je mee te kijken, en kunnen je zo verder helpen.