Skip to main content

Hallo,

 

Wil mijn email kunnen inzien op mijn nieuwe iphone 8. Bij instellen kom ik tot 13 vd 31. Hier geeft deze een foutmelding: KPN is al toegevoegd; deze IMAP-account is al toegeveogd aan je iphone. Hoe kom ik nu verder ? Kan ik deze verwijderen of opnieuw instellen ? Waar moet ik zoeken ?

Hallo @harold71 , binnen de e-mail-app rubriek instellingen het bestaande account verwijderen en dan een nieuwe aanmaken. Dat is de algemene gang van zaken.

Ik ben niet bekend met Apple, dus verder even de handleiding raadplegen, waar nodig.

 


Hi @harold71, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hmm, die melding komt er niet voor niks. Ik ga er vanuit dat je het stappenplan voor het instellen van je e-mail via onze toestelhulp pagina gebruikt? Want dat zou gewoon moeten lukken, zonder foutmeldingen. Welke e-mailadressen heb je al ingesteld staan op deze iPhone? Misschien is het handig om deze te verwijderen en opnieuw in te stellen, mocht het echt niet lukken. En welke e-mail app gebruik je? Ervaringen op dit Forum, onder andere van mezelf, duiden op het gebruik van Outlook in plaats van de e-mail app (is wel Android ervaring).

Daarnaast is het belangrijk dat je het hoofd e-mailaccount gebruikt, en niet een alias. Pas later geef je aan om welk e-mailadres (alias) het gaat.


@harold71, is het nog gelukt met je e-mail instellen op je mobiele telefoon? Ik heb namelijk niks meer van je gehoord! Mocht ik nog kunnen helpen, dan weet je me te vinden.


Reageer