Skip to main content
Beantwoord

E-Mail instellen, moet 3 dagen wachten na koppelen

• January 19, 2021
  • 2 reacties
  • 76 keer bekeken

Gisteren alles werkend opgeleverd dus vol goede moed aan de slag.Nu wil ik de e-mail instellen en nadat ik mijn acc heb gekoppeld aan mijn Kpn ID  en daarna een e-mail acc wil aanmaken krijg ik een foutmelding met de mededeling dat ik mijn acc eerst moet koppelen aan mijn Kpn ID en dat het tot 3 dagen kan duren. Ik blijf zo in een cirkel zitten. Iemand een idee hoe dit op te lossen ? Zou toch graag een KPN mail adres willen hebben omdat de oude natuurlijk niet meer werkt.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @W1QK3D , als je een KPNID hebt aangemaakt en binnen MijnKPN je thuisabo als product hebt toegevoegd duurt het inderdaad nog een dag of 2, 3 voordat je een mailaccount aan kunt maken, even geduld dus nog.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • January 19, 2021

Hallo @W1QK3D , als je een KPNID hebt aangemaakt en binnen MijnKPN je thuisabo als product hebt toegevoegd duurt het inderdaad nog een dag of 2, 3 voordat je een mailaccount aan kunt maken, even geduld dus nog.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2021

thnx JanD opgelost dus ff wachten maar