Skip to main content

Ik probeer mijn email op nieuwe iphone 11 te installeren maar als ik alles heb ingevuld krijg ik de melding geen wachtwoord opgegeven voor Kpnplanet ga naar de e-mail accountinstellingen en geef ww op. Ik heb het ww wel ingevuld. Wat kan ik hieraan doen?  Ja het is het juiste ww want tig x gecheckt.

 

thanks

Hoi @Legz, welkom hier! Je kunt met dit wachtwoord wel inloggen op de webmail? Zo ja, dan zal er toch ergens iets niet kloppen met de instellingen, wil je eens controleren of de e-mailinstellingen kloppen op je iPhone 11?. 


Hoi @Legz, welkom hier! Je kunt met dit wachtwoord wel inloggen op de webmail? Zo ja, dan zal er toch ergens iets niet kloppen met de instellingen, wil je eens controleren of de e-mailinstellingen kloppen op je iPhone 11?. 

 

Dank je Erik, het is gelukt. Het zat m in feit dat ik meende dat mijn KPN inlog zelfdewas als voor webmail


Ah, daar zit inderdaad verschil tussen. Goed dat je het probleem gevonden en opgelost hebt :)


Heb hetzelfde probleem. Ik heb het wachtwoord voor KPN ID opnieuw ingesteld, hiermee kan ik ook inloggen op ‘KPN e-mail instellingen’. Als ik dit wachtwoord gebruik bij het instellen van e-mail op mijn iPhone heb ik hetzelfde probleem als Legz. Hoe kan ik een webmail wachtwoord krijgen? Als ik klik op ‘wachtwoord vergeten’ dan kan ik een nieuw wachtwoord maken, maar daarmee kan ik dan wel inloggen op mijn KPN ID en e-mail instellingen’ , maar niet op webmail!?  Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet. Ik wordt hier een beetje gek van. Hellup! 


Hoi @Bring, welkom! Zoals ik richting Legz ook al aangaf, er zit verschil tussen. Het wachtwoord van je KPN ID is niet het wachtwoord van je e-mailaccount(s). Als je op de inlogpagina van de MijnKPN dan ook kiest voor wachtwoord vergeten, dan stel je een nieuw wachtwoord in voor je KPN ID. 

Om het wachtwoord van een mailaccount te wijzigen, moet je bij de mailinstellingen zijn. Om daar te komen log je in, met je KPN ID, op email.kpn.com.

Eenmaal ingelogd zie je daar een overzicht van jouw mailaccounts. Klik degene aan waarvan je het wachtwoord wilt wijzigen. Dit opent een nieuwe pagina. Op die nieuwe pagina vind je, bovenaan, de optie om het wachtwoord te wijzigen. Op de manier kun je, als je meerdere mailaccounts hebt, voor elk een eigen wachtwoord instellen.

Inloggen op de webmail doe je vervolgens met het e-mailadres en het wachtwoord dat je daarbij hebt ingesteld. Dit zijn ook de gegevens die je dan op je iPhone en dergelijke apparaten moet gebruiken om daar de mail op in te stellen.