Skip to main content

Ik heb afgelopen vrijdag 'n nieuwe tablet gekocht, Ik wil hier ook mail verzenden en ontvangen, dus outlook geinstalleerd en handmatig alles ingevuld zoals server in - en uitgaande post enz. Wanneer alles ingevuld is en de tablet daarna verbinding probeert te maken met de (kpn) server, krijg ik de melding: Email adres of wachtwoord is niet correct, terwijl ik 200% zeker weet dat dit wel correct is. weet iemand hierop het antwoord?

 

U kunt met dat wachtwoord inloggen op webmail (dat is dus niet MijnKPN) en mail lezen?

@wjb de outlook app werkt inmiddels goed?


@wjb de outlook app werkt inmiddels goed?

Ik heb geen problemen meer met de Outlook app op Android.

 

@Nino2, Kan je eens screenshots plaatsen van de instellingen die je invoert tijdens het configureren. Natuurlijk wel jouw emailadres (gedeeltelijk) wegpoetsen.


@Nino2 

Welk merk tablet en welk besturingssysteem draait daarop ?

Vergelijk de instellingen van jouw nieuwe tablet met de instellingen van bijv. jouw laptop of oude tablet.

Email instellen:

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#/topic/e-mail/handmatig-instellen/device


Hoi @Nino2, welkom bij ons op het forum. Nick, wjb en Willy stellen je al een aantal vragen waar ik ook benieuwd naar ben. Zou je die vragen kunnen beantwoorden? Dan kunnen we samen met je meekijken.