Skip to main content

Ik probeer email op mijn telefoon te installeren, Ik heb de procedure gevolgd zoals die op de site staat, maar krijg de volgende foutmelding:

Kan account niet verifieer:

De gebruikersnaam of het wachtwoord is onjuist of POP3/IMAP-toegang is niet ingeschakeld voor dit account. Controleer uw e-mailaccountinstellingen op internet en probeer opnieuw.

Beste allemaal.

Sinds afgelopen week ben ik in het bezit van een Samsung A55. Het hierboven beschreven geldt ook voor mijn telefoon. Alles geprobeerd, helaas zonder resultaat. Met behulp van mijn oude telefoon alle instellingen gecontroleerd en goed ingesteld. De foutmelding blijft.

Wie weet de oplossing?

Alvast dank!

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste allemaal.

Sinds afgelopen week ben ik in het bezit van een Samsung A55. Het hierboven beschreven geldt ook voor mijn telefoon. Alles geprobeerd, helaas zonder resultaat. Met behulp van mijn oude telefoon alle instellingen gecontroleerd en goed ingesteld. De foutmelding blijft.

Wie weet de oplossing?

Alvast dank!

Gebruik je de standaard mail app van Samsung? 

Jazeker, een ander emailadres werkt zonder problemen. Dat is een xxxxxx@outlook.com adres.

Welke foutmelding krijg je?

Ik heb dit: 

Helpt dat wat?

Beste ​@HK 1957 bij IMAP SSL/TLS invullen i.p.v. SSL

Bij SMTP invullen STARTTLS i.p.v. TLS

Dan moet het kunnen werken.

Succes.

Helaas, van alles geprobeerd maar gaat niet lukken. Bovendien kan ik alleen maar of SSL of TLS invullen dus niet SSL/TLS. Ook STARTTLS komt niet voor bij mij in het lijstje. Dank voor de hulp iig, misschien zijn er meer oplossingen. Ligt het aan KPN of aan Samsung?

Beste ​@HK 1957 ik gebruik op mijn mobiel GMail van Google met eerder genoemde instellingen en werkt perfect.

Het is mij zojuist gelukt om kpnmail te koppelen via Samsung mail (het rode envelopje) Dat ging heel simpel. Koppelen via google/gmail zoals op de site van KPN staat werkt ook bij mij niet.

Beste mensen.

Na lang zoeken en contact te hebben gelegd met de KPN hulpdesk, waar ik zeer goed ben geholpen,

ben ik er achter gekomen dat het toch een wachtwoord probleem is geweest.

Dat had ik overal aangepast behalve op een vitale plaats. Samen met de KPN opgelost, nu werkt alles weer naar behoren.

Bedankt voor het meedenken!!!!!!

Wat fijn dat het euvel boven water is en dat het opgelost is ​@HK 1957! Dankjewel voor het delen, mogelijk zijn andere bezoekers hier in de community ook geholpen met jouw oplossing.

Reageer