Skip to main content

Wie kan mij helpen ik krijg email niet ingesteld op mijn telefoon en vraagt steeds om wachtwoord

Hoi @theeke, bij het instellen van de e-mail is het inderdaad nodig om een wachtwoord in te stellen. Blijft de vraag terugkomen om het wachtwoord, of weet je het wachtwoord niet? Als de vraag blijft terugkomen kan het zijn dat het wachtwoord (of de gebruikte gebruikersnaam) niet klopt. Zou je eens kunnen kijken of je wel kunt inloggen op onze Webmail? Daarvoor zijn dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord nodig, als het daar lukt weet je zeker dat die gegevens in ieder geval kloppen. Dan kan je de instellingen van jouw Samsung toestel doen zoals stap voor stap op deze pagina wordt beschreven: E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen.


Dan weet ik misschien al waar de fout zit het wachtwoord van mijn KPN en webmail zijn 2 verschillende wachtwoorden 


Dat kunnen verschillende wachtwoorden zijn inderdaad @theeke, dat raden we ook aan om ze verschillend te houden. Het wachtwoord voor je e-mail is hetzelfde wachtwoord als voor de Webmail. Lukt het daarmee wel om het op jouw telefoon in te stellen?


Sorry voor mijn late reactie wegens prive omstandigheden niet kunnen reageren.

Weet mijn wachtwoord van webmail niet en ik kan hem ook niet veranderen omdat ik mijn oude mailadres van vorige provider nog gebruik en die staat niet bij mijn email adressen bij KPN

Wat nu


Dat is geen probleem @theeke, hopelijk is de rust wedergekeerd rond de privéomstandigheden. 

Wat bedoel je precies met de mailbox van een vorige provider? Is dat het mailadres wat je probeert in te stellen? Als het een KPN e-mail adres is, of bijvoorbeeld een Hetnet, Planet of Telfort adres, kan je het wachtwoord van het e-mailadres in MijnKPN wijzigen. Het abonnement waar dat adres bij hoort moet daarvoor wel gekoppeld zijn aan die MijnKPN account.


Hoi Jasper 

Ik gebruik nog een mail adres van ziggo en dat wachtwoord kan ik niet veranderen, maar met een telefoontje naar kpn is het mij gelukt om het wachtwoord te veranderen,(en contact met ziggo opgenomen) dat was het verzoek van kpn.

Maar ook mijn instellingen stonden verkeerd ingesteld wis niet dat ziggo gebruikt moest worden voor mijn uitgaande mail en inkomende

Hij is inmiddels ingesteld en het werkt.

Nogmaals bedankt voor je geduld en dit topic kan gesloten worden

 


Ah, daarvan hebben wij de gegevens niet inderdaad en in MijnKPN kunnen die ook niet beheerd worden. Bij elk e-mailadres moeten de instellingen gebruikt worden die daarbij horen, zoals de inkomende en uitgaande servers, gebruikersnaam en wachtwoord. Gelukkig is het gelukt met de hulp van beide klantenservices :slight_smile:  Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.