Skip to main content

Ik krijg elke x melding dat mijn imap of popinstellingen niet zijn ingesteld en dat mail niet gecontroleerd kan worden 

Kan dus mijn email lijbrandt niet instellen op S9.. Kan iemand mij advies geven. password klopt gewoon. Kan op KPN site nog wel inloggen 

U gebruikt gewoon de standaard aanwezigemail app van Samsung? Niet Outlook? 

https://forum.kpn.com/e-mail-10/serverinstellingen-lijbrandt-mail-545624?postid=1345977#post1345977


Ja die gebruik ik. Ik heb uw eerder reactie bij een ander ook gezien en deze instellingen geprobeerd. Echter helaas


Ja die gebruik ik. Ik heb uw eerder reactie bij een ander ook gezien en deze instellingen geprobeerd. Echter helaas

U krijgt wel dezelfde invoer velden te zien? Kunt u inloggen op de webmail?

Kan op KPN site nog wel inloggen 

Bedoelt u hiermee echt de webmail? Zodat u de mail kunt lezen? En niet MijnKPN? 


Van harte welkom op ons forum @burggraafbestratingen

Je bent bezig met jouw Lijbrandt e-mailadres op je Samsung S9 lees ik. Fijn dat Nick je al op weg geholpen heeft. Heb je zijn laatste vragen nog gezien en lukt het om in te loggen op Webmail? De uitleg die Nick gegeven heeft over de Lijbrandt instellingen is mooi overzichtelijk. Deze instellingen zijn voor IMAP. Ik lees dat je POP3 noemt, heb je het ook op IMAP geprobeerd met Nick zijn uitleg?