Skip to main content

Een vraag: met enige regelmaat krijg ik tijdens emailen of internet het volgende schermpje te lezen:

Server: en dan de naam

Gebr.naam:

wachtwoord:

het wachtwoord opslaan:

oké of annuleren

Waarom komt dit regelmatig op het scherm? En, hoe krijg ik dit ongedaan? 'k-wil het niet meer zien!!!!

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hoi @taxidriver 
Gebruik de juiste insteliingen en de juiste poorten en dan is het probleem opgelost

Inkomende mail:

Server imap.kpnmail.nl
(als je POP gebruikt: inkomende mail pop.kpnmail.nl)
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
poort 993 (als je POP gebruikt poort 995)
Vink TLS aan

 

Uitgaande mail:

Server smtp.kpnmail.nl
Zet identiteitscontrole op Wachtwoord.
Vul je complete e-mailadres in als gebruikersnaam
en vul je wachtwoord in.
Poort 587
Vink TLS aan

 

Hier staat de KPN pagina voor het instellen van je e-mail


Hoi @taxidriver. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is om steeds deze melding te zien. Huistijger heeft al een antwoord gegeven op jouw vraag. Heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen? Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Hoi @taxidriver. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is om steeds deze melding te zien. Huistijger heeft al een antwoord gegeven op jouw vraag. Heb je het probleem inmiddels al kunnen verhelpen? Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

We hebben niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het antwoord van Huistijger jouw vraag heeft beantwoord. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan weet je ons te vinden.:relaxed:


Reageer