Skip to main content

onlangs is het email abonnement naar klein zakelijk gegaan. tot mijn verbijstering zijn al mijn contacten verwijderd. wat te doen?

 

Waar zijn uw contacten weg? In de webmail? Adresboek ofzo?


ja mijn adresboek van de webmail. er staan nog wel wát contacten in maar dat zijn contacten van afgelopen week van vnl leveranciers met pakketjes enzo. maar mijn hele adresboek (ook zakelijk) is foetsjie.

 


er is een ticket aangemaakt door kpn en het kan enkele dagen duren. ik begrijp werkelijk niet dat KPN bij verandering van abonnement de contacten dan niet automatisch overzet. kwalijke zaak.

 


Hallo @Catharina1104, welkom op het KPN forum! Goed dat je contact met ons opneemt, ik kan me namelijk voorstellen dat het lastig is om een groot deel van je adresboek in webmail kwijt te zijn. Ik begrijp dat er inmiddels een ticket is aangemaakt om dit te herstellen. Laat je mij weten wat de uitkomst hiervan is? Mocht ik in de tussentijd nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan ook gerust weten. 


Dag Denise, er zou gisteren gebeld zijn. Gewoon hele dag niets gehoord. Slecht hoor.

Mijn hele adresboek is eruit. Alle persoonlijke en zakelijke contacten heb ik niet meer. Ik sta op het punt Kerstberichten te versturen . Daar is het nu de tijd voor. Kan helemaal niets doen. Ben volledig in de stress geschoten. 


Zoiets kan je beter gewoon in een emailprogramma op je pc doen. Dan heb je het zelf in de hand en kun je ook nog een backup maken zo af en toe. Dag laatste kan volgens mij in de webmail ook niet toch?


@Catharina1104 Ik weet niet of ik kan helpen, maar ik neem graag even een kijkje. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?