onlangs is het email abonnement naar klein zakelijk gegaan. tot mijn verbijstering zijn al mijn contacten verwijderd. wat te doen?
onlangs is het email abonnement naar klein zakelijk gegaan. tot mijn verbijstering zijn al mijn contacten verwijderd. wat te doen?
Waar zijn uw contacten weg? In de webmail? Adresboek ofzo?
ja mijn adresboek van de webmail. er staan nog wel wát contacten in maar dat zijn contacten van afgelopen week van vnl leveranciers met pakketjes enzo. maar mijn hele adresboek (ook zakelijk) is foetsjie.
er is een ticket aangemaakt door kpn en het kan enkele dagen duren. ik begrijp werkelijk niet dat KPN bij verandering van abonnement de contacten dan niet automatisch overzet. kwalijke zaak.
Hallo
Dag Denise, er zou gisteren gebeld zijn. Gewoon hele dag niets gehoord. Slecht hoor.
Mijn hele adresboek is eruit. Alle persoonlijke en zakelijke contacten heb ik niet meer. Ik sta op het punt Kerstberichten te versturen . Daar is het nu de tijd voor. Kan helemaal niets doen. Ben volledig in de stress geschoten.
Zoiets kan je beter gewoon in een emailprogramma op je pc doen. Dan heb je het zelf in de hand en kun je ook nog een backup maken zo af en toe. Dag laatste kan volgens mij in de webmail ook niet toch?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.