Skip to main content
Antwoord

E-mail komt niet binnen op laptop met Windows 10

• March 23, 2022
  • 5 reacties
  • 248 keer bekeken

Heb wel mail op tablet maar niet op laptop

Alle instelligen vernieuwd maar krijg nog steeds geen mail binnen kan ook niks versturen

Heb windows 10

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op het forum @Kweettniet, mailen op de laptop met Windows 10 lukt niet begrijp ik. Wat gebeurt er precies als je mail probeert te versturen of te ontvangen? Krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Lukt het wel om met diezelfde gegevens in te loggen in de Webmail, zoals Nick en Peter ook al vragen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 23, 2022

Hallo @Kweettniet , ik neem aan dat je MAIL gebruikt in W10, verwijder daar het account eens van en bouw het opnieuw op met de regels die voor KPNMail gelden.

Succes.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2022

Heb ik gedaan maar werkt nog steeds niet

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 23, 2022

Als u inlogt op de webmail van KPN, ziet u dan de mail staan?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 23, 2022

Ik gebruik al ruim 15 jaar mail via de browser. Sinds we snelle verbindingen hebben is een mail programma, waarmee je off line kan werken, overbodig naar mijn mening. 

Http://webmail.kpnmail.nl 

Met de gegevens waarmee je daar inlogt zou het ook in Thunderbird of Windows mail moeten werken. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2022

Welkom op het forum @Kweettniet, mailen op de laptop met Windows 10 lukt niet begrijp ik. Wat gebeurt er precies als je mail probeert te versturen of te ontvangen? Krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders?

Lukt het wel om met diezelfde gegevens in te loggen in de Webmail, zoals Nick en Peter ook al vragen?