Gorde morgen van de week samen met een meneer van de kpn mijn pc weer op orden gemaakt alles weer goed gezet al mijn e-mails kwamen weer binnen
Maar nu komen ze niet meer binnen op mijn telefoon .erg jammer los het een probleem op nu weer een ander probleem. Gr corry
*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Bladzijde 1 / 1
Heb je al gekeken op de website van KPN. De KPN heeft een handige site welke u kunt helpen bij het instellen van de e-mail.. Klik hier om naar de toestelhulp van KPN te gaan.
- Wil je jouw e-mailberichten overal kunnen bekijken (IMAP) of maar op 1 apparaat (POP3)?
Het grote verschil tussen POP en IMAP is dat bij POP de berichten van de server worden verwijderd nadat ze zijn ontvangen door het e-mailprogramma. Bij IMAP blijven de berichten op de server staan,zie https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm
Dag Corry, welkom hier! Is het gelukt met de tips van Tycha? Als je nog verdere hulp nodig hebt hoor ik het graag 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.