Skip to main content

Sinds 13.42u komt mijn email niet meer binnen. Ik heb niets aangepast of veranderd. Alleen update van windows toen ik de computer ging afsluiten gedaan. Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Hallo @Rvdlans 

 

Windows update(s) zou er mee te maken kunnen hebben maar het kan ook toeval zijn.

Welk mail programma gebruik je?

Via KPN webmail krijg je nog wel mail binnen?


Outlook mail programma

Webmail lijkt wel te werken, maar weet niet of alle mail daar op binnen is gekomen.

Pop bekeken in outlook. lijkt het zelfde als wat kpn aangeeft


Krijg je ook nog een (fout)melding in outlook, zie je iets in de taakbalk van outlook over synchronisatie staan en zo ja, als je daarop klikt waar blijft hij dan op hangen?

 

Als je POP gebruikt zou je onderstaande instellingen moeten gebruiken, heb je het zo ingesteld staan?

Instellingen POP3

Inkomende server: pop.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 995 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen


Ja dat had ik al bekeken.

Computer aan en uit gezet. 

Zojuist gekeken bij outlook problemen en windows

Gekeken bij netwerk en beveiligingen onder windows /bij accountbeveiliging/microsoft account/account gegevens weergeven/

Dacht misschien is het de firewall.

Ben onder start gaan kijken of ik ergens bij accountbeveiliging etc iets vreemds zag.

Ook gekeken bij computer bij synchronisatie problemen outlook

Zag ergens een uitroepteken onder start staan (weet niet meer waar precies) , een keer aangemeld bij mijn outlook account (keuze was uit telefoon of email → gekozen (natuurlijk) voor telefoon. Toen ging uitroepteken weg.

Verder niets aangepast.

Wellicht was dat het probleem was, want ik opende mijn outlook en toen kreeg ik alle emails binnen ook enkele emails die ik niet had gezien in de kpn webmail van eerder (dat is dan wel weer raar).

Â