Sinds vanochtend ontvang ik geen e-mails meer via mijn iPhone. Via webmail ophalen lukt wel. Vanochtend kwamen ze daarna wel ook op mijn telefoon maar zelfs dat lukt nu niet meer. Ik heb niks aan de instellingen veranderd. Op mijn iPad komen ze wel binnen. Wat kan er aan de hand zijn?
Beste
Dank! Maar dat heb ik uiteraard gedaan. Op het moment wordt de mail weer opgehaald….
Hoi
Dag Jasper, het wisselt enigszins. Op het moment werkt het goed 🫰
ik maak idd (noodgedwongen) gebruik van WiFi omdat 4/5G in Berkel en Rodenrijs echt heel slecht is
Deze nieuwere versie heeft een probleem met ipv6 en die moet je dan uitzetten. Ik heb dat probleem bij het ophalen van mail op de IPad: het laden van de mail gaat dan erg traag. Op Android apparaten heb ik het probleem (nog) niet.
Je kunt ipv6 daarna weer aanzetten maar dan komt het probleem weer terug na 1 of 2 weken.
Zie ook:
De tip van Edu kan je ook proberen om te kijken of dat een verbetering geeft. En had je ook kunnen kijken of je een VPN gebruikt?
Ik heb sinds enkele weken hetzelfde probleem met mijn iPad, op mijn iPhone komt KPNMail normaal binnen. Instellingen nagekeken, hier was niets mis mee.
Nadat ik de iPad had herstart komen de e-mails alsnog binnen, na enkele dagen herhaald zich het probleem. Na mijn idee is dit na een update gekomen van KPN.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.