Skip to main content

Sommige naar mijn @planet.nl account gestuurde e-mail komt sinds kort niet meer op mijn @planet.nl account aan. De afzender krijgt wel bounce-meldingen. Hoe kan ik dit verhelpen? Of wat moet de verzender van de mail naar mijn @planet.nl account anders doen / instellen? Vast bedankt! BlubBlub

@BlubBlub Welkom op het forum. 

Lastig dat het niet lukt om mails te ontvangen. Je geeft aan dat de verzendende partij een bounce-melding krijgt. Wat staat er precies in deze melding? 

En lukt het vanaf andere e-mailadressen wel om te mailen naar het planet adres? 


Beste @Rutger_ Bedankt voor je reactie. Het is met een bedrijf dat mij al jaren regelmatig overzichten stuurt (per mai)l. Eerst lukte dat, maar nu hebben ze (per brief) laten weten dat dat sinds een maand niet meer lukt. Ze gebruiken wel het correcte mailadres. Eindigend op planet.nl… Wat zou er kunnen zijn?


@BlubBlub Op dit moment kunnen daar heel veel redenen voor zijn. 

Voor mij is de bounce melding belangrijk. Deze melding krijgt de verzender op het moment dat het niet lukt om de mail te versturen. 

Als je die melding hier zou kunnen plaatsen dan kan ik wellicht op basis daarvan bepalen wat er mis gaat! Daarvoor zou er dus contact gezocht moeten worden met de verzender van de mail. 

 


Hi Rutger_ ga ik regelen. Kan even duren...


Hi @Rutger_ het bedrijf meld: “o… toen wat er een technische storing… Die is nu opgelost...” Namens mij: Sorry voor de rimpels in de digitale vijver. Het lag dus niet aan KPN, maar aan het bedrijf dat mails naar mij probeerde te versturen en tijdens hun eigen storing mij daar meteen brieven over ging sturen… :-/ lig. bedankt voor het meedenken. Vriendelijke groeten, BlubBub...