Skip to main content

Beste KPN,

 

Regelmatig krijg ik geen email binnen op mijn kpn-email account. Deze komt niet aan in de SPAM , en ook niet in de webmail. Deze worden wel verstuurd… maar niet afgeleverd en verdwijnen ergens.
Dit zijn gewoon bedrijven waar ik mijn email aan doorgeef voor bijvoorbeeld, offertes, bestellingen o.i.d. Ook bijvoorbeeld email van InShared of Vattenfall komt altijd in de SPAM binnen.
Daarnaast krijgen we per dag minstens 25 SPAM-berichten binnen op de 4 accounts die wij hebben bij KPN. En dit is dus per account… 100 in totaal.
Ook als ik vanaf mijn bedrijfs-email (Niet KPN) mail stuur naar mijn eigen KPN-email…. deze komt nooit aan.

Superirritant en echt belangrijk dat jullie eens heel goed naar de instellingen kijken welke Blacklists jullie aanhouden. Echt beneden pijl dit.

 

 

Hallo @Hollanddesigns 

 

Lastig probleem als je geen enkele melding terugkrijgt, kan je ook in de mail logs van je bedrijfsmail kijken wat er met die mails gebeurd, worden ze wel verstuurd?

Je zou ook contact kunnen opnemen met abuse@kpn.com en daarbij de exacte tijdstippen van die verzonden mails vermelden, de afzender en de ontvanger, als ze op de servers van KPN geweigerd worden moeten ze jou kunnen vertellen waarom ze geweigerd worden.

 

Je kan dan gelijk ook die andere problemen vermelden en die mails als bijlages meezenden.