Skip to main content

Ik krijg een mail van secretaris @*****.nl maar kan deze niet beantwoorden volgende mail komt terug

This is the mail system at *****.kpnmail.nl

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more receipients.

It's attached below

<secretaris@*****.nl> failed: host relay.simple.eu (49.12.78.90)

said: 550 5.7.1. Service unavailable ; client [195.121.94.183] blocked using all.s5h.net (in reply to RCPT command)

 

Admin: e-mailadres verwijderd 

Ik krijg een mail van secretaris @**********.nl maar kan deze niet beantwoorden volgende mail komt terug

This is the mail system at *************.kpnmail.nl

I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more receipients.

It's attached below

<secretaris@**********.nl> failed: host relay.simple.eu (49.12.78.90)

said: 550 5.7.1. Service unavailable ; client [195.121.94.183] blocked using all.s5h.net (in reply to RCPT command)

denk dat dit probleem bij hen ligt gezien EMail checker dit adress ook niet kan bereiken.

 

*admin: privégegevens verborgen


Goedemorgen @Joep M, ik heb de mailadressen verwijderd uit je bericht. Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is en je hier niet openbaar privégegevens wilt delen.

Ik heb er even naar gekeken met een collega, jouw mailadres blijkt op een blacklist te staan. Hij heeft dit doorgezet, met een paar dagen zou het wel moeten lukken!