Skip to main content

goedemiddag, een collega van u heeft vanmiddag getracht het probleem op te lossen echter geen resultaat en heeft mij gevraagd omdit probleem bij u neer te leggen.

het gaat om verzenden van een email met een bijlage 

krijg een reply met de mededeling dat of het adres niet juist is, of het bestand is te groot, geen van dit is de oorzaak

met vriendelijke groet Simon Kooij

Is de E-mailbox van de ontvanger vol? 


Hoe verzend je de mail @simonkooij , via de KPN webmail of een eigen mailprogramma?

 


Welkom op de community @simonkooij, voordat we een antwoord kunnen geven op je vraag hebben we eerst meer antwoorden nodig, De vragen van Nomen en Noordzee kunnen daarbij helpen. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt.


ik ben helemaal niet thuis in deze materie , maar het kan zijn dat  het wachtwoord niet overeenkomt met webmail, telefoon en ik heb geen flauw idee hoe ik dit aan kan passen op de pc , ik gebruik nog steeds windows , om outlook uit te proberen vindt ik te omslachtig


Om met je mee te kunnen denken hebben we wel meer nodig, met deze informatie kunnen wij ook niet zeggen wat er precies misgaat en hoe het opgelost kan worden. Heb je mogelijk iemand in jouw omgeving die handig is met computers? Dan kan die persoon het beste even meekijken, en als die er ook niet uitkomt kunnen jullie dan samen even bellen met 0800-0402.