Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik kan niet meer inloggen op mijn webmail, ik ben het wachtwoord kwijt. Het wachtwoord wijzigen kan alleen via KPN ID lees ik op jullie site. Maar bij het inloggen met mijn KPN ID is mijn email adres niet gekoppeld aan mijn account en hier kan ik dus ook niet mijn wachtwoord wijzigen.

Het vreemde hierbij is dat mijn kpn ID hetzelfde e-mailadres is, maar dit wachtwoord werkt alleen voor inloggen op KPN ID en niet op de e-mail.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet,

Albert 

 

 

 

Hoi @Appie N, welkom bij ons op het forum. Het kan inderdaad dat je gebruikersnaam voor MijnKPN dat e-mailadres is maar een ander wachtwoord heeft dan het e-mailadres zelf. De gebruikersnaam kan elk e-mailadres zijn, dat kan ook een Gmail adres zijn en daarvan kan je het wachtwoord dan niet beheren in MijnKPN. Zie je wel een Thuis abonnement staan als je bent ingelogd? Het kan zijn dat het e-mailadres onder een ander abonnement valt en daardoor niet is gekoppeld aan MijnKPN. Krijg je meerdere facturen voor Thuis pakketten, of een factuur? 

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, met het bewuste e-mailadres bij "Persoonlijke opmerkingen”? Als je daarna hieronder de vragen beantwoord kan ik met je meekijken en denken. 


Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld.

ik krijg een factuur voor thuis en een factuur voor mobiel. Ik kan mijn thuispakket inzien bij inloggen.

mvg albert


Dank je @Appie N. Dat e-mailadres zie ik staan, maar het lijkt niet aan een abonnement te zijn gekoppeld. Daarom heb ik een verzoek gedaan om het e-mailadres onder jouw Thuis abonnement te plaatsen, zodat het voor jou te beheren is. Als ik daar een terugkoppeling op heb deel ik deze met je!


Hoi @Appie N, ik heb een terugkoppeling gekregen, ik stuur je daar even een privébericht over.


Hoi @Appie N, ik heb op mijn laatste privébericht geen reactie meer van je gezien. Als we er nog verder naar kunnen kijken hoor ik het graag van je :slight_smile:


Het is gelukt om het e-mailadres te verplaatsen, het staat nu onder jouw abonnement en je kunt het wachtwoord daarvan wijzigen in jouw eigen MijnKPN! :slight_smile:


Hallo Jasper, dankjewel voor het regelen!

:ok_hand: