Skip to main content
Vraag

E-mail niet gekoppeld aan MijnKPN account, wachtwoord wijzigen lukt nu niet

  • 19 August 2024
  • 9 reacties
  • 109 keer bekeken

Ik wil graag het wachtwoord van mijn emailadres wijzigen. Maar dit mailadres is niet zichtbaar in mijn kpn en ik kan ook  niet het wachtwoord vinden middels abbonomentsnummer. 3 jaar terug is onder dezelfde titel een oplossing gevonden door het mailadres te koppelen aan het contract.

@MauriceLeijen

Heb je al jouw account aan jouw abonnement gekoppeld ? Dat moet je eerst doen om iets te kunnen wijzigen in MijnKPN: MijnKPN > Producten > Product toevoegen > ……………..

Daarna kies je Producten > jouw adres > informatie en instellingen > ………………….


@WMG-N Daar kan ik mijn e-mailadres niet koppelen of toevoegen. Op de een of andere manier is er geen klantnummer of iets anders gekoppeld aan dit mailadres. Hij werkt voor ons al wel jaren goed.


@MauriceLeijen 

Iemand hier op het forum had in de laatste ca. 12 maanden een soortgelijk probleem. Hij had namelijk vergeten dat hij nog een ander abonnement/emailaccount had bij de KPN (bij zijn ouders ?).

Hoeveel KPN abonnementen heb jij ?

Bel met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ). Zij kunnen in de KPN administratie kijken wat er precies aan de hand is. Misschien ben je in de laatste jaren één of meerdere keren verhuisd ? Dat kan ook helpen bij de zoektocht. Vraag aan de mensen aldaar om dat/die oude account(s) in zijn geheel over te zetten naar jouw huidige abonnement waar je het klantnummer wel van weet. Vraag dan ook eerst of de bijbehorende emails ook in zijn geheel worden meeverplaatst. Dan kan namelijk in sommige gevallen niet en dan moet je een andere oplossing kiezen. Die oplossing gaat dan wat meer werk voor jou opleveren maar niet onmogelijk. Gewoon bellen zou ik zeggen.


@WMG-N gisteren al een hele tijd met de klantenservice aan de lijn gezeten die dit mailadres op geen enkele manier kon terugbinden, alleen dat het een bestaand adres is. Vandaag ook gebprobeerd contact te zoeken met de klantenservice, maar de jongeman die ik aan de lijn had was alleen in staat om mij constant te onderbreken zodat ik mijn verhaal niet eens heb kunnen doen.


@Jasper van KPN 

Dag Jasper, ik heb contact gehad met de klantenservice en ook die zijn voor mij bezig,

 maar jij hebt ongeveer  3 jaar geleden dit euvel ook al eens verholpen zie het laatste stukje.

 

"”"”

Dank je @Appie N. Dat e-mailadres zie ik staan, maar het lijkt niet aan een abonnement te zijn gekoppeld. Daarom heb ik een verzoek gedaan om het e-mailadres onder jouw Thuis abonnement te plaatsen, zodat het voor jou te beheren is. Als ik daar een terugkoppeling op heb deel ik deze met je!

Blij met een antwoord? Geef een like! Is een bericht het beste antwoord op je vraag? Markeer het dan als oplossing.

A

1 persoon vindt dit leuk"”"”

 

 


@MauriceLeijen 

Wat staat er achter het @ teken bij jouw emailadres ? Wanneer is dat emailadres aangemaakt ? Ik neem aan dat dat heel erg lang geleden was en zulke emailadressen hebben wel eens eerder problemen opgeleverd.

Vul jouw profiel hier op het forum zo volledig mogelijk in en vermeld bij “Opmerkingen” het/de emailadressen die problemen opleveren. Dan hoop dat iemand van de KPN hier snel op reageert. (Bijv. @Jasper van KPN ????)


Goedemorgen @MauriceLeijen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze community!

Wat is op dit moment de status precies? Je gaf aan dat de klantenservice ook al voor je bezig is dus mijn eerste advies zou zijn om even af te wachten wat hier de uitkomst van zal zijn. Mocht dit tot niks leiden, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? 


@MauriceLeijen 

Er is misschien nog een andere simpeler oplossing voor dit probleem. Maak een (extra) emailaccount aan in MijnKPN (of email@kpn.com ) en jouw emailprogramma. Dat kan alleen nog maar met "xxxxx@kpnmail.nl”.

Maak een kopie van al jouw email dat bij dat oude emailadres staat.

Bel dan met de KPN klantenservice en vraag om dat oude emailadres naar dat nieuwe emailaccount over te zetten. Ik hoop dat de KPN dit kan doen. Dan wordt dat emailadres als een alias aan dat nieuwe emailaccount gehangen.

Daarna kun je al die oude email bij dat emailaccount importeren.


(ik beschouw mijn 1e antwoord niet als de oplossing voor dit probleem)

Correctie. De juiste tekst voor de eerste lap tekst in mijn vorige antwoord moet zijn:

Er is misschien nog een andere, simpeler oplossing voor dit probleem. Maak een (extra) emailaccount aan in MijnKPN (of email.kpn.com ) en jouw emailprogramma. Dat kan alleen nog maar met "xxxxx@kpnmail.nl”.


Reageer