Skip to main content

Hallo KPN-medewerker,

Ik heb 5 maanden geleden het abonnement bij jullie opgezegd. Ik wil alleen wel graag mijn mailadressen behouden.Een medewerker gaf toen aan dat ik uiterlijk tot half jaar later email only kon aanvragen.Dus hierbij wil ik dat graag doen.

De mailadressen adressen staan samen met mijn postcode en huisnummer waar het abonnement op stond in mijn profiel.Ik weet dat het abonnement 7,50 per maand kost.Ik neem aan dat die 7,50 voor beide mailadressen is en niet per email adres?

Alvast bedankt voor de reactie.

Dat klopt volgens mij niet wat de medewerker toen gezegd heeft. Het aanvragen van het email-only moet meteen bij het opzeggen gebeuren. Later kan da niet meer.


Hallo, Maar dat mailadres wordt nu nog gebruikt dan kan het toch weer geactiveerd worden bij KPN, de medewerker gaf dit als tip om 6 maanden abonnementsgeld te besparen.


Hallo, Maar dat mailadres wordt nu nog gebruikt dan kan het toch weer geactiveerd worden bij KPN, de medewerker gaf dit als tip om 6 maanden abonnementsgeld te besparen.

Voor zover ik weet kan dat nu niet meer.


KPN had deze manier aangeraden, lijkt het me netjes dat ze voor nu wel een uitzondering maken.Ik vertrouw er op dat het goed komt.


Deze e-mail kreeg ik na het gesprek:

 


Hoi @Verse Muntthee. 

Dit verhaal heb ik eerder gelezen op het forum, maar net als Nick weet ik niet beter dat dit omzetten direct bij opzeggen geregeld moet worden. Ik hoop dat dit nu nog kan.

Neem morgen contact op met KPN via 0800-0402 en vraag naar de afdeling Opzeggingen. Die moeten het antwoord op deze vraag weten en de omzetting dan meteen kunnen regelen.

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdags tot 17.00 uur.

De kosten van een e-mail only abonnement zijn €7,50 per maand. Dat is voor alle e-mailaccounts samen.


Hallo Ruud,

Bedankt voor de reactie.

Ik ga het proberen en anders hoop ik dat een medewerker hier nog wat kan betekenen.


Door de drukte kan een KPN medewerker (moderator) hier niet zo snel reageren.
De wachttijd is zo'n 4 dagen op dit moment, dus bellen is sneller.

Laat het resultaat hier nog even weten, daar leren wij ook weer van.


Ik wacht die 4 dagen dan wel af, heb wel vertrouwen dat ik hier goed geholpen word.


Als ik zo die mail lees ... dan vermoed ik dat u gebruik heeft gemaakt van de overstapservice. Klopt dat?

Ik weet niet of en hoe het daarbij dan mogelijk is om het abonnement om te laten zetten naar een email-only abonnement. Want ja ... bij gebruik van de overstapservice zegt u niet zelf op, dat doet Ziggo. Hoe het dan werkt? Ik weet het niet, ik ben benieuwd hoe een KPN medewerker hier op gaat reageren. 


Ik heb inderdaad de overstapservice gebruikt, ik belde toen KPN om het toen te laten wijzigen in email only maar de medewerker van de telefonische klantenservice gaf de tip om pas na maximaal 6 maanden email only aan te vragen.En toen ook nog gechat voor de zekerheid, en daar kwam na afloop bovenstaande mail.


Welkom bij ons op het forum @Verse Muntthee.. Als mensen jouw e-mailadres kennen kan ik me voorstellen dat je die wilt behouden.

Via het forum kunnen we geen E-mail Only pakket regelen, dat kan alleen de afdeling die over de opzeggingen gaat en zij zijn enkel telefonisch bereikbaar. Ik weet niet of zij dat nu nog kunnen doen, als zij het niet kunnen is het niet mogelijk.

Je kunt hiervoor dus het beste bellen, zoals Ruud een paar dagen geleden noemde:

Neem morgen contact op met KPN via 0800-0402 en vraag naar de afdeling Opzeggingen. Die moeten het antwoord op deze vraag weten en de omzetting dan meteen kunnen regelen.

Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdags tot 17.00 uur.

 


Hallo Jasper ,

Dank voor je reactie.Ik ga jullie dan wel bellen.

Jullie horen nog of het gelukt is.


Hallo Jasper, Nick en Ruud,

Ik heb gebeld en er is een ticket aangemaakt om het te regelen, even afwachten.


Hallo Jasper, Ruud en Nick,

Het is gelukt en email only is afgesloten via het ticket.

Bedankt voor jullie reactie's.


Goed om te lezen dat het via die weg gelukt is @Verse Muntthee.! Ik wist niet of het via die manier mogelijk zou zijn, maar dankzij jou kunnen wij die tip ook meegeven als mensen hier tegenaan lopen 🙂