Skip to main content
Antwoord

E-mail only aanvragen @hetnet.nl

• November 6, 2019
  • 4 reacties
  • 1846 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb een vraagje kan ik ook een e-mail only pakket nemen en hoe kan ik deze aankopen, aanmaken?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo Peter, 

Je kunt zo'n abonnement normaliter afsluiten als je opzegt. Je kunt jouw emailadressen dan behouden door een e-mail only-abonnement af te sluiten voor €7,50 per maand. Maar zover ik weet is dit abonnement niet nieuw af te sluiten. 

Je kunt dit abonnement bij/na het opzeggen afsluiten via 0800-0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 6, 2019

Hallo Peter, 

Je kunt zo'n abonnement normaliter afsluiten als je opzegt. Je kunt jouw emailadressen dan behouden door een e-mail only-abonnement af te sluiten voor €7,50 per maand. Maar zover ik weet is dit abonnement niet nieuw af te sluiten. 

Je kunt dit abonnement bij/na het opzeggen afsluiten via 0800-0402. 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Wanneer een KPN-internetabonnement wordt opgezegd en men stapt over naar XS4ALL, dan is het E-mail Only-abonnement een jaar gratis. Stapt men over naar Solcon, dan neemt deze provider (ook onderdeel van KPN) de kosten voor het E-mail Only-abonnement voor zijn rekening.

Piet.

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • November 8, 2019

Goedemorgen @peter van der hurk, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad wat Noordzee aangeeft, mogelijk om je e-mailadressen te behouden wanneer je de rest van je diensten opzegt. Dit kan via onze LiveChat functie of via 0800-0402.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 14, 2019

@peter van der hurk 

Is het inmiddels gelukt met het aanvragen?