Skip to main content

E-mail only abonnement

• September 23, 2020
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

als ik het goed begrijp moet ik bij een overstap naar een andere provider NIET mijn abonnement opzeggen maar laten aanpassen naar e-mail only. Zijn er dan wijzigingskosten? en wat kost een e-mail only abonnement? en de inrichting/werking van mijn mailbox blijft hetzelfde? 

gr en dank voor de reactie

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 

September 23, 2020

@jwsc , geef inderdaad duidelijk aan dat je de e-mail wil behouden en omzetten naar e-mail only abonnement. Er zijn geen wijzigingskosten en het e-mail only kost € 7,50 per maand. Er verandert niets aan de indeling en werking van de mailbox(en).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 23, 2020

@jwsc , geef inderdaad duidelijk aan dat je de e-mail wil behouden en omzetten naar e-mail only abonnement. Er zijn geen wijzigingskosten en het e-mail only kost € 7,50 per maand. Er verandert niets aan de indeling en werking van de mailbox(en).

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 23, 2020

Hi @jwsc, welkom hier. 

Dit klopt helemaal. Er zijn geen wijzigingskosten en de maandkosten voor dat abonnement zijn € 7,50 per maand. :relaxed:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 27, 2020

@jwsc, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.