Skip to main content

In februari jongstleden heb ik het internet abonnement van mijn moeder opgezegd en alleen een email adres behouden (email only abonnement). In verband met haar overlijden wil ik het rekeningnummer waarop dit abonnement wordt afgeschreven aanpassen (we kunnen dan op korte termijn haar rekening gaan opheffen). Ik wil nog wel enkele maanden de mail op haar huidige mailadres blijven behouden. Als ik met haar gegevens inlog op mijn kpn, dan moet ik een product koppelen. Ik kies dan voor thuisabonnement, moet gegevens invullen (postcode, klantnummer en laatste drie cijfers van het rekeningnummer) maar ik krijg vervolgens een schermpje dat er niets gevonden is. Ik kan dus niets wijzigen bij het email-only abonnement

Heeft u zelf ook een thuisabonnement bij KPN? Misschien kunt u het adres over laten zetten naar uw eigen abonnement. Een KPN medewerker hier op het forum kan dat misschien regelen. In dat geval kunt u het abonnement gewoon per direct stopzetten.


Hallo @haber , kies je bij stap 2 voor Nee ?

 


Hallo Ruud,

Probleem is opgelost, ik heb een en ander kunnen koppelen en kunnen wijzigen. Bedankt voor jouw medewerking

 


Graag gedaan @haber , het verschil zit in de details.