Skip to main content

Ik heb sinds 2 jaar een e-mail only abonnement waarvoor ik per maand 7,50 euro betaal. Sinds 2 weken heb ik ook een internet/tv abonnement. Echter beide abonnementen hebben een verschillend klantnummer. Ik wil graag mijn e-mail only opzeggen en mijn bestaande e-mail adressen laten migreren naar het abonneenummer van internet/tv. Niemand weet precies hoe dit moet. Ben in de winkel geweest en deze verwijzen mij naar de servicedesk. Maar deze weten het ook niet precies. Ik wil mijn e-mail adressen niet kwijt en ben bang dat dit mis gaat. Ik ben zelf werkzaam binnen KPN en zou ook niet weten wie mij hiermee kan helpen. Iemand een idee ? Wellicht kan ioemand van backoffice ff met mij contact opnemen?

Michel Vrancken

Hoi @MichelV1965, welkom hier. 

De e-mailonly overzetten naar jouw nieuwe abonnement is zeker mogelijk. Kun je jouw profiel zo volledig mogelijk invullen. Graag voorzien van beide klantnummers, naam van de contractant, postcode + huisnummer en laatste vier cijfers van het IBAN. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik er mee aan de slag. 


Het lukt maar niet om mijn “email only” abonnement op te zeggen. Twee jaar geleden dit abonnement genomen ivm verhuizing en ik mijn email adressen wilde behouden. Nu weer in bezit van een nieuwe KPN internet aansluiting. Met veel ellende en zoeken mijn email adressen kunnen laten omzetten naar mijn nieuwe abonneenummer. Hierdoor zijn er nu geen emailadressen meer gekoppeld aan het emailonlu abonnenummer. Al meerdere keren in de winkel geweest en deze hebben de backoffice een bericht gestuurd. Echter dit is al weer een week geleden….maar ik hoor en zie niks of dit nu gebeurd is. Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dit aboonement op te zeggen (via save).  Wie kan mij hiermee helpen?

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Hallo @MichelV1965 ,

Duurt het jou te lang? Bel dan morgen vanaf 8.00 naar 0800-0402 en vraag daar naar de status. 


Heb je al contact gehad? Zo niet kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Dan hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan bekijk ik de status.