Skip to main content

Heb vandaag e-mail Only afgesloten, kreeg ik een mailtje dat het installatie pakket binnenkort op mijn adres zal worden geleverd, maar waarom heb je daar een installatie pakket  voor nodig, dacht dat het zonder allerlei poespas zou zijn, want ben dus compleet A-technisch, help alsjeblieft !!!!!!!

Heeft u uw thuis abonnement opgezegd en dit daarbij omgezet naar een email-only abonnement? 


Ja, ik ben overgestapt naar een andere provider, vanwege de hoge kosten bij KPN


Ja, ik ben overgestapt naar een andere provider, vanwege de hoge kosten bij KPN

Dan vraag ik me af of het goed gegaan is. Misschien kunt u beter nog een keer bellen.

Overstappen naar een andere provider vanwege de kosten snap ik. Maar dan is het wel heel erg jammer om bij KPN een email-only abonnement van € 7,50 te houden. Want dat is toch wel heel kostbaar. Kunt u niet beter een Gmail adres gebruiken ofzo?

Of een emailadres met een eigen domeinnaam? Daar al eens over nagedacht? Dat kost maar 4 euro per maand. Bijvoorbeeld:

https://www.mijndomein.nl/producten/email


Graag hoor ik hoe het werkt met installatie, ben totaal niet technisch en ben dus overgestapt naar een andere provider en dus Email only aangevraagd, kreeg dus melding dat er een installatie pakket zou worden opgestuurd, maar alles zit dus bij een andere provider, niets meer van KPN  / XS4ALL, dus waar ga je dan installeren 


Graag hoor ik hoe het werkt met installatie, ben totaal niet technisch en ben dus overgestapt naar een andere provider en dus Email only aangevraagd, kreeg dus melding dat er een installatie pakket zou worden opgestuurd, maar alles zit dus bij een andere provider, niets meer van KPN  / XS4ALL, dus waar ga je dan installeren 

Bij een email-only abonnement hoeft helemaal niets geïnstalleerd te worden.


Hoe werkt dat dan, waarom zou dan een installatie pakket worden gestuurd 


Hoe werkt dat dan, waarom zou dan een installatie pakket worden gestuurd 

Dat weet alleen KPN @Anastasia1965 , 

vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 3c cijfers IBAN in dan komt een moderator er binnenkort op terug.

Je bestaande e-mailaccount bij KPN kun je dus gewoon blijven gebruiken, alleen ga je er nu voor betalen.

 


Hartelijk dank voor alle antwoorden, ik heb nog even contact gehad met KPN, degene die ik aan de lijn had, vertelde nadat hij had gekeken wat er aan de hand was, dat het mailtje wat ik had ontvangen een verkeerde was, voor Email Only heb je dus geen installatiepakket nodig en alles werkt dus gewoon door zoals ik gewend ben.


Reageer