Skip to main content

Ik zag alleen maar oude berichten. Wanneer je overstapt naar een andere provider met TV en Internet kan je dan wel je KPN mail adres behouden? eventueel tegen kosten? Ik las iets van een KPNEmail only adres?

Ik hoor graag een eerlijk ervaren antwoord/huidige ervaringen.

Hallo @Mailonly 

Als je het KPN Internet abonnement opzegt, dan worden ook daaraan gekoppelde e-mail accounts opgezegd. KPN houdt ze daarna nog een half jaar “in de lucht” om je in staat te stellen de overgang naar een nieuwe e-mailprovider te regelen. Daarna wordt alles gewist.

Je kan dit verlies voorkomen door bij het opzeggen aan te geven, dat je de e-mailadressen wil behouden in een e-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand.

Zie bijvoorbeeld dit recente topic (klik hier)


Beste Ruud dan bedoel je dat voor dat ½ jaar je nog een e-mail only abonnement kan afsluiten van 7,50 per maand. Maar na dat ½ jaar kan dat dus niet meer? Je kan dus niet voor ‘altijd’ een e-mail only abonnement afsluiten? Begrijp ik dat goed?


Nee @Mailonly 

Als je niets doet, dan krijg je die 6 maanden totdat KPN alles automatisch wist.

Maar geef je bij opzeggen aan, dat je een e-mail only abonnement wil hebben, dan wordt dat meteen geregeld. Je moet dat bij opzeggen regelen, aan het eind van de 6 maanden ben je te laat.

Dat e-mail only abonnement blijft vervolgens actief voor ‘altijd’ totdat jij het zelf opzegt.


Hartelijk dank Ruud, het is voor mij erg belangrijk dit e-mailadres te kunnen behouden.daar ik echt alles op mijn kpnplanet (dus dan weet je misschien al hoe lang) heb staan en ik over moet stappen.ook denk ik namens een aantal mensen uit de buurt. Dat dit erge nuttige informatie is. 


Nog een allerlaatste vraag voor mijn eigen duidelijkheid (sorry ben er helemaal niet in thuis) Dan kan ik dus met het e-mail only abonnement altijd op mijn kpnplanet e-mailadres blijven mailen en ontvangen ?

 


Dat klopt @Mailonly , zolang jij het e-mail only abonnement niet opzegt (en KPN blijft bestaan) :wink: , zal je met dit e-mailadres kunnen blijven mailen en ontvangen.

Er reageert hier binnen een dag of zo nog een KPN medewerker, die dat graag zal bevestigen.


Beste Ruud ik wil je heel hartelijk bedanken voor alle informatie. ben er erg mee geholpen.vriendelijke groeten 


Graag gedaan @Mailonly .
Ik zie aan de ‘likes’ dat KPN moderator @Jose_  dit topic al gezien heeft.
Een ‘officiële’ reactie zal niet lang meer duren denk ik :blush: .


Hoi @Mailonly en welkom op het forum!

Ik zie dat @RBxx het juiste antwoord al heeft gegeven! :blush:

Mocht je nog vragen hebben voor mij, laat het dan gerust weten!


Bowie 95,

Ik zie alleen maar prettige mededelingen maar kan niets zien van een eventuele  bijdrage per maand door K.P.N.

Ik zit dus aan het minimum loon dus is het voor mij noodzaak zoiets te weten.

Allemaal hartelijk dank voor Uw uitleg hieromtrent,

Gr Bowie 95.


Beste Bowie 

 

bedoel je wat een Mailonly bij KPN kost?

staat er wel hoor €7,50 per maand

 


Hallo @Bowie95 , dat staat toch heel duidelijk in mijn eerste reactie helemaal aan het begin.

 


 Beste Ruud,

Bedankt voor je snelle antwoord maar voor een A.O.W, met een heel klein pensioentje is dit voor mij vrij duur.

Maar toch bedankt   Bowie 95.