Wij krijgen binnenkort ook glasvezel maar KPN biedt daarop bij ons helaas (nog) geen diensten. Na 20jr wordt ik daardoor helaas gedwongen om over te stappen op een andere provider en dus ook mijn emailadres te wijzigen. Na 20jr wordt dat een hele klus om dat overal te wijzigen...
Maar nu lees ik hier over het e-mail only abonnement. Bestaat die mogelijkheid nog steeds?
*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
E-mail only mogelijkheden
Beste antwoord door Piet van der Vooren
Nieuwtje: wie overstapt van KPN naar een van de andere merken van KPN (bijv. Telfort, XS4ALL of Solcon) betaalt in het eerste jaar geen abonnementskosten voor het E-mail Only-abonnement. Dat scheelt toch weer 90 euro. Die actie heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat KPN alle dochtermerken gaat opnemen in het moedermerk. En als die operatie binnen een jaar rond is betekent dat dus dat men ook daarna geen extra abonnementskosten voor de mailaccounts hoeft te betalen, want dan is alles immers KPN.
Wie overstapt naar een andere provider betaalt die abonnementskosten voor het E-mail Only-abonnement echter wel.
Piet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.