Skip to main content

Hoe kan ik mijn adres laten aanpassen wat gekoppeld is aan mijn “E-mail Only” abonnement ?
Dit abonnement was van mijn grootvader.
Na zijn overlijden heb ik zijn mailadres overgenomen, maar dit staat nog op zijn adres.

Dat adres is niet meer correct, maar kan dit online nergens wijzigen.

*Admin: topic verplaatst naar juiste subboard 

Hallo @gerardkosters , misschien kun je met onderstaande lik iets:

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen.htm


Helaas JanD.

Bij het doorgeven van een “verhuizing” (wat het dus eigenlijk niet is), wordt het nieuwe adres “gecontroleerd”.
En daar blijkt KPN geen internet te leveren en wordt dus het “verhuisbericht” afgewezen.
Bij “E-mail Only” heb je in principe ook geen internetverbinding van KPN nodig : het is immers alleen een mailadres.


Hallo @gerardkosters , dan even bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Welkom op het forum @gerardkosters. Is het inmiddels al gelukt via de klantenservice om het adres van het e-mail only aan te passen? Zo niet, hoor ik het graag. Dan ga ik het voor je regelen. Zou je dan wel jouw profiel in willen vullen? Bij Persoonlijke opmerkingen kun je dan aangeven wat het oude adres is. 


Hallo Jeroen,

Ik heb vorige week gebeld.
Je collega kon het ook niet 1-2-3 aanpassen, maar heeft een notitie gemaakt en zou het intern oppakken.
Ik heb inmiddels al wel een mail ontvangen dat men er mee bezig is, maar nog niet de bevestiging dat het ook al geregeld is.
Ik stel voor dat ik dit even afwacht. Als ik volgende week nog geen bevestiging heb mogen ontvangen hou ik je aanbod graag aan en zal dit hier ook melden.

mvg

 

Gerard


Dan spreken we dat af!


Hallo Jeroen,

 

Imiddels heb ik vast gesteld dat de mail aliassen van mijn zoon zijn overgezet naar zijn eigen hoofdaccount ! Dank  hiervoor.

 

Voor wat betreft het omzetten van het adres : ik heb niets meer gehoord vanuit de medewerker die ik vorige week aan de lijn heb gehad.
Dus als je aanbod nog geldt om ons hierbij te helpen : graag !
Ik zal op het profiel, bij de persoonlijke opmerkingen het adres vermelden wat het moet worden.
Alvast onze dank.


Goedemorgen @gerardkosters, het adres heb ik voor je nu aangepast. Postadres zal voortaan jouw eigen adres zijn.


Jeroen : TOP !
Enorm bedankt voor de snelle (re)actie.
Alles is nu zoals we het graag wilde hebben,

Dank hiervoor.