Skip to main content

Sinds 19-05-2022 kan ik geen mail meer ontvangen of verzenden kan server niet bereiken via Outlook

Al mijn instellingen staan goed, ik heb nergens aan gezeten en als ik nu op webmail wil inloggen dan is gebruikers naam en wachtwoord onjuist?

op mijn mobiele outlook app werkt de mail wel?

07:13:51 Versie van synchronisatieproces 16.0.15128.20172

07:13:51 Synchroniseren van postvak ***

07:13:51 Lokale wijzigingen in de map Drafts synchroniseren

07:13:53 Fout bij het synchroniseren van de map

07:13:53                                 Â800CCC0E-0-0-430]


Taak Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ***  rapporteert fout (0x800CCC0E): Kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via ***. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder of internetprovider (ISP) als u dit bericht blijft ontvangen.

 

Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Don4, als je bij de Webmail de melding krijgt dat het wachtwoord niet juist is kan je het wachtwoord van het e-mailadres wijzigen: E-mail wachtwoord wijzigen. Na het wijzigen moet je het wachtwoord ook wijzigen op alle apparaten waar je de mail op gebruikt. Als het wachtwoord het probleem was zal het daarna weer werken. Kan je dat proberen?


Hoi Jasper,

ik heb dat gedaan en het werkt weer, alleen blijft het een mysterie hoe van de 1 op andere dag het niet meer werkt zonder dat ik aan de instelling heb gezeten.

op mijn outlook app op mijn mobiel werkte het wel namelijk en daar heb ik helemaal niets veranderd verder.

nu net dus ww aangepast in outlook op mijn PC en een test mail naarmijzelf gestuurd en die komt binnen op outlook mobiel terwijl ik daar niet het ww heb veranderd.

Stranger things dit maar goed het werkt dus daar ben ik blij mee, dank je wel

grt

Don