Skip to main content

Sinds 10 feb ontvang ik nauwelijks mails in de mailbox van mijn telefoon (kpn account). Wel zijn er een stuk of 4 binnengekomen in de SPAM box. En zojuist kwam er zowaar eentje binnen in de INBOX. Nadat ik die geopend had, verdween ineens het ene IN mailtje dat daar nog stond. Wat is dit voor ‘gespook’?  Wat moet ik doen op dit op te lossen? Ik kan overigens wel mails verzenden.

En webmail functioneert wel gewoon. Word er gek van!!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Irma uit Haarlem. Van harte welkom hier. Ik begrijp dat je sinds 10 februari problemen ervaart met e-mail op je telefoon. Wat voor toestel heb je precies? Omdat je aangeeft dat e-mails verdwijnen, nadat je die hebt geopend, en Webmail wel werkt, verwacht ik dat het probleem in je instellingen zit. Ik zou je daarom willen adviseren om eerst je e-mail opnieuw in te stellen


Ik heb e-mail opnieuw ingesteld en gelukkig doet ie het weer naar behoren. Toch blijft het een vreemde zaak, ik had namelijk helemaal niks in de instellingen gewijzigd….  Maar goed, hij doet het weer!


Goed om te lezen dat het opnieuw instellen van je e-mail het probleem heeft opgelost. :slight_smile:  Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. 


Reageer