Goedemiddag,
Ik heb twee vragen met betrekking tot e-mail en kan tot op heden geen oplossing vinden.
Mijn 1e Vraag/ probleem: Ik heb één e-mail account en twee emailadressen aangemaakt eindigend @kpnmail.nl Het eerste e-mailadres gebruik ik zelf het tweede e-mailadres gebruikt mijn partner. Als mijn partner vanuit haar eigen e-mailadres een e-mail verstuurd ontvang ik de beantwoorde e-mail in mijn inbox, dus op een ander e-mailadres dan van waaruit de oorspronkelijke e-mail is verstuurd. Waarschijnlijk staan de instelling verkeerd. Mogelijk kan iemand mij adviseren hoe ik e.e.a. stapsgewijs op de iPads en PC (MAC) moet instellen?
Mijn 2e Vraag/ probleem: Wij gebruiken e-mail voornamelijk op een iPad. Incidenteel gebruik ik de PC (MAC) voor e-mail. Als ik mijn e-mails op de iPad heb gelezen verwijder ik deze in de meeste gevallen direct naar de prullenbak. Belangrijke e-mail markeer ik als ongelezen en archiveer ik later via het e-mailprogramma op de PC. De prullenbalk leeg ik ook regelmatig. Als ik vervolgens e-mailprogramma op de PC open staan alle e-mails die ik via de iPad heb verwijderd, ongelezen in de inbox (Apple Mail). Is het mogelijk om dit te synchroniseren zodat ik e-mail niet twee keer hoef te verwijderen?
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen??
Alvast bedankt!!