Skip to main content

Ik kan sinds een paar dagen geen email verzenden vanaf mijn telefoon. Emails ontvangen gaat wel prima. Ik krijg de volgende melding 

 

Hi @IlonaT, wat gek dat het versturen van mails ineens niet meer lukt. Het is vrij druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan gewoonlijk onze bedoeling is. 

Hoe staat er intussen voor? Werkt je e-mail wel op andere apparaten? En heb je je e-mailinstellingen op je S10 al nagekeken


Hi Alexandra ja ik heb alle instellingen gecontroleerd. Email op laptop werkt wel prima


Goedemorgen @IlonaT, dat is goed om te weten, zo kan je ten minste wel bij je e-mail en dat betekent dat er alleen op je S10 iets niet goed gaat.

Hoe heb je jouw e-mailadres ingesteld staan, via pop3 of imap? Ik raad je aan om voor het laatste te kiezen. Het nakijken van de instellingen heeft helaas niet geholpen begrijp ik. Dan is het verstandig om je e-mailadres opnieuw in te stellen op je mobiele telefoon. Ik verwacht dat zo gauw je dat gedaan hebt je op jouw S10 ook je mail gewoon weer gebruiken kan.