Skip to main content

Ik heb dezelfde problemen, alles staat goed en heb wachtwoord gewijzigd maar blijft maar de melding geven dat ik een wachtwoord in moet geven.

*admin: afgesplitst

Ik heb dezelfde problemen, alles staat goed en heb wachtwoord gewijzigd maar blijft maar de melding geven dat ik een wachtwoord in moet geven.

Hallo @Yolanda K , kun je wel via de webmail werken?


E-mail ophalen mislukt  geen wachtwoord opgegeven voor Hetnet, dat is de melding. Verzenden lukt wel??

wat moet ik nu nog doen, er zijn geen opties meer in mijn beleving.


Nee lukt ook niet, wachtwoord gewijzigd maar dat helpt niet


Bij mij werkt het ook niet meer op mijn iPad, verzenden lukt wel. Ik heb een nieuw wachtwoord aangemaakt maar werkt nog niet. Op webmail inloggen lukt ook niet, blijft maar zeggen dat ik het wachtwoord voor hetnet moet invoeren. Alles staat goed. Op mijn telefoon werkt het wel.

*Admin: afgesplitst van originele topic


Hoi @Yolanda K! Gek dat het wachtwoord problemen op je iPad. 😕 Het gaat dus alleen daarop mis? Op een laptop kun je bijvoorbeeld nog wel mailen zonder problemen? Als je op onze toestelhulp pagina de iPad kiest die je hebt, en dan “E-mail - KPN/ Planet/ HetNet (IMAP, geadviseerd)” kiest dan krijg je te zien welke instellingen je nodig hebt. Doorloop die en zorg dat alles overeenkomt met wat die pagina aangeeft. Herstart daarna voor de zekerheid ook je iPad. Ik ben benieuwd hoe het dan gaat! 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten!