Skip to main content

Beste KPN,

 

ik heb bij jullie meerdere e-mailadressen lopen die ook nog gekoppeld zijn aan mijn eigen website. Deze moeten nu worden omgezet omdat wij zijn gaan samenwonen en een nieuw abonnement hebben omdat wij enkele maanden bij mijn partner hebben gewoond. Kunnen jullie spoedig contact opnemen met mij zodat ik het om kan zetten? Alvast bedankt!!

 

 

Hallo @Daltonganger, dat kan zeker geregeld worden! Je kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen via 0800 0402. Mijn collega helpt je dan graag bij het overzetten van jouw e-mailadressen! Vergeet niet om alvast even een nieuw hoofde-mailadres te maken onder het nieuwe abonnement.


@Daltonganger 

Als het gaat om een zakelijk abonnement dan moet je met de afdeling KPN Zakelijk bellen:  tel. 0800 - 0403.

Als al die emailadressen emailaliassen zijn en aan één of meer emailaccounts hangen, dan kan de KPN al die emailaccounts (+ aliasen) in één keer overzetten naar jouw nieuwe abonnement. Maar dat hangt af van de exacte structuur van jouw emailadressen en jouw abonnment. Gewoon even vragen aan de KPN medewerker wat er mogelijk is.