Skip to main content

Ik wil de email account op mijn pc over zetten naar mijn tablet maar dat lukt niet

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Om antwoord te krijgen zal je wel wat meer informatie moeten geven. Wat wil je precies ? Welk e-mail programma gebruik je ? En waarom geen e-mail op allebei de apparaten ?


Hoi @Marjan54. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw e-mail account op de juiste manier in te stellen op de tablet? Als het nog steeds niet gelukt is wil ik je vragen om te reageren op de vragen van @JanBar, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen gaan zoeken. Op de pagina “Hulp bij het instellen van je mobiele telefoon of tablet” vindt je ook meer informatie over het instellen van een tablet. 


Hoi @Marjan54. Welkom op het KPN Forum. Is het inmiddels al gelukt om jouw e-mail account op de juiste manier in te stellen op de tablet? Als het nog steeds niet gelukt is wil ik je vragen om te reageren op de vragen van @JanBar, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen gaan zoeken. Op de pagina “Hulp bij het instellen van je mobiele telefoon of tablet” vindt je ook meer informatie over het instellen van een tablet. 

We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is om jouw e-mail account in te stellen op jouw tablet. Als je onze hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!