Skip to main content

Ik heb outlook 2013 (windows 7) en nu is al mijn mail uit mijn submappen verdwenen, mijn totale historie is weg. Hoe kan ik dit terug vinden? 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Allereerst: tijd voor upgrade van het besturingsysteem naar Windows 10. Microsoft ondersteunt 7 wat dat betreft sinds half januari al niet meer. En de ontwikkelingen gaan snel dus 7 is inmiddels “zo lek als een mandje”.

Heb je ‘t ingesteld als IMAP of als POP3 ?
Kun je wel je mails zien in webmail ? (bij IMAP is het gesynchroniseerd en zal het mogelijk ook daar weg zijn)

Ik gebruik al 15 jaar geen emailprogramma meer. Via webmail veel handiger (vind ik) want overal te openen. Derhalve kan ik alleen verwijzen naar onderstaande waarin staat hoe je het kunt instellen met Outlook 2013.

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm


ok, thanks voor de waarschuwing, dan ga ik maar eens over naar windows 10 idd.. 

 

Het is een IMAP account en ook in de webmail is de mail weg, echt bizar… Ik ga ook maar over naar alleen webmail, idd veel beter! 

 

 


Hallo @Ihaarman De tip om naar Windows 10 over te stappen is sowieso een goeie. Maar een verklaring voor je verdwenen mail heb ik niet: het verdwijnt niet zomaar. Heb je wellicht via een andere weg al iets uitgevonden? 


Hallo Bart, nee helaas nog niets gevonden. Ik ga nu alleen nog maar online mijn mail bekijken en beantwoorden. Toch nog iets geleerd 😉


Reageer